שליח עד הבית בין 3 - 7 ימי עסקים ב55 ש"ח
החזרות עד 7 ימי עסקים מקבלת המוצר ע"פ התקנון
לנוחותך אפשרות למדידה בנקודות המכירה

איך לחבוש כובע ברט? טיפים לעיצוב הלוק

כובעי הברט ידועים זה מכבר בזכות האלגנטיות הנצחית שלהם והיכולת להוסיף נופך של תחכום לכל אנסמבל. אביזרי האופנה הללו יכולים לשמש לכל עת ומשתלבים בצורה חלקה עם כל סגנון לבוש. בין אם את מחפשת כובע ליום-יום, לפגישות עבודה מקצועיות או לאירועים חגיגיים.
כובע ברט לנשים דתיות מאמא כובע

תוכן עניינים

היופי של כובעי הברט טמון לא רק בפונקציונליות המגוונת שלהם אלא גם בהתאמה שלהן לסגנונות אינדיבידואליים, בחירות בדים, פלטות צבעים והעדפות אופנה כלליות, בין אם את מכוונת למראה אופנתי נטול מאמץ או אמירה אופנתית נועזת, הברט יכול לשמש אותך באופן מושלם, הבנת הניואנסים של חבישת הברט חיונית כדי למצות את הפוטנציאל שלו במלואו. מבחירת הבד והצבע הנכונים ועד לשליטה באמנות המיקום, כל פרט תורם לרושם הכולל שהכובע מותיר. התכונני  לחקור איך כדאי לחבוש כובע ברט ולקבל תובנות לגבי בחירת הברט המושלם שישלים את הסגנון האישי שלך וישדרג את הלוק הכללי שלך.

איך לחבוש כובע ברט?

אחת השאלות הנפוצות בנוגע לכובעי ברט היא “איך הכובע צריך לשבת על הראש?” ובכן, כובעי ברט בסגנון הקלסי הצרפתי חובשים בדרך כלל מוטים מעט לצד אחד, מה שמוסיף אלמנט שובב ומסוגנן ללוק שלך. לשם כך, מקמי את הכובע קצת יותר ממחצית המצח שלך כך שרצועת הראש יושבת סנטימטר מאחורי האוזניים שלך. הכניסי את השוליים מתחת, ואז משכי בעדינות את בד הכובע הצידה עד שאת משיגה הטיה מחמיאה. תוכלי לתת את ההטיה גם לכיוון החלק הקדמי של הפנים שלך או לחלק האחורי של הראש שלך, בהתאם להעדפה שלך.

ניתן גם להניח את הברט על חלקו האחורי של הראש, כך שהשוליים התחתונים פוגעים בבסיס הצוואר. לשם כך, הניחי את הברט על ראשך כך שהרצועה תנחת ממש על קו השיער שלך, ולאחר מכן מתחי את הברט לאחור לאט עד שהוא יושב בחלק האחורי של ראשך. נסי מגוון זוויות כדי למצוא את ההטיה המחמיאה ביותר המשלימה את צורת הפנים שלך.

דרך נוספת לחבוש את הברט היא להניח אותו על ראשך עם רצועת הראש בערך סנטימטר מעל קו הגבות. קפלי את שולי הברט מטה למראה כובע שטוח שיותר צמוד לראשך. למראה נפוח, שחררי את שולי הברט, הניחי אותו על האוזניים ומשכי אותו קלות כלפי מעלה.

עוד טיפים לחבישת ברט

  • עיצוב שיער – נסי מספר ווריאציות כשאת חובשת את הברט. בין אם את מעדיף תלתלים רפויים, קוקו אלגנטי או לחמנייה קלאסית, הברט יכול להדגיש ללא מאמץ את המראה שבחרת. הוציאי כמה קווצות שיער למראה אופנתי נטול מאמץ.
  • בחירת בדים – בחרי כובעי ברט מבדים איכותיים המתאימים לאירוע ולעונה. ברט צמר אידיאלי לחודשים קרים יותר, בעוד שכובעי כותנה או פשתן קלי משקל ואווריריים מושלמים למזג אוויר חם יותר.
  • צבעים – שימי לב להתאמה של צבעים כדי ליצור אנסמבל הרמוני. בחרי בצבעי ברט המשלימים את התלבושת שלך, ואל תחששי מגוונים נועזים או משילוב גוון נוסף בפלטת הצבעים של ההופעה שלך, בחירה נכונה יכולה להוסיף עניין ולשנות את כל הלוק. גוונים ניטרליים כמו שחור, אפור או בז’ הם רב-תכליתיים, בעוד שגוונים נועזים יכולים ליצור אמירה בולטת.
  • מגוון סגנונות – כובעי ברט יכולים להשתלב נפלא עם מגוון סגנונות לבוש. שלבי אותם עם ג’ינס קז’ואל וסוודר למראה רגוע או עם בלייזר ומכנסיים מחויטים למראה מהוקצע ומקצועי. לאירועים מיוחדים, שקלי כובעי ברט מעוטרים או מעוצבים כדי לשדרג את ההופעה שלך.

בחירת הברט הנכון

  • התאמה – וודאי שהכומתה מתאימה היטב לראשך מבלי להיות הדוקה מדי. הברט צריך לשבת בנוחות, לכסות את קודקוד ראשך מבלי לצנוח יתר על המידה.
  • חומרים איכותיים – השקיעי בכובעי ברט מחומרים איכותיים על מנת להבטיח עמידות ומראה מעודן. חומרים איכותיים תורמים למבנה הכללי של הכובע ומבטיחים את אריכות חייו.
  • סגנון אישי – שקלי את הסגנון האישי שלך בעת בחירת כובעי הברט. בין אם את מעדיפה אלגנטיות קלאסית, קסם בוהמייני או דפוסים אקלקטיים, יש כובעים שמתיישרים עם ההעדפה האופנתית הייחודית שלך.
  • מטרה – בחרי בכובעי ברט מגוונים, שיכולים לעבור בצורה חלקה בין אירועים מזדמנים לרשמיים. כובע ברט שנבחר היטב יכול להפוך לאביזר ייחודי המשפר היבטים שונים של המלתחה שלך.

איך אפשר לדעת אם הכובע קטן מידי?

חבישת כובע ברט קטן מדי לא רק פוגעת בנוחות, אלא גם משפיעה על האסתטיקה הכללית. הנה כמה סימנים לכך שאולי ברט שלך קטן מדי:

  • זה הדוק – אם הברט מרגיש צמוד יתר על המידה על ראשך ומשאיר סימני תפרים ניכרים במצחך, סביר להניח שהוא קטן מדי. כובע ברט במידה הנכונה צריך לשבת בנוחות מבלי לגרום לאי נוחות ומבלי להשאיר סימנים.
  • הכיסוי מוגבל – כיסוי חלקי של עטרת הראש שלך הוא אינדיקציה ברורה לכך שהברט קטן מדי. הכובע צריך לכסות בצורה מספקת את החלק העליון של ראשך מבלי לשבת גבוה מדי ומבלי לחשוף יותר מדי שיער.
  • זה מושך בקצוות – אם את מוצאת את עצמך כל הזמן מכוונת מחדש את הכובע כדי לשמור אותו במקומו או אם קצוות הכובע נמשכים בחוזקה, ייתכן שהוא קטן מדי. הברט צריך לנוח היטב על ראשך ללא צורך בהתאמות תכופות.
  • אפשרויות סטיילינג מוגבלות – ברט בגודל מתאים מאפשר לך ליהנות מצדדיות בעיצוב. אם את שמה לב שהכובע מגביל את אפשרויות הסירוק שלך או מרגיש מגביל, אולי כדאי לשקול מידה גדולה יותר.

מעוניינת בכובע ברט בהתאמה אישית?

איך זה עובד? השאירי פרטים כאן

איך לבחור כובע ברט בצבע שיתאים לי?

בחירת הצבע שמתאים לברט שלך חיונית להשגת מראה הרמוני ומחמיא. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור צבע המשלים את גוון העור והסגנון האישי שלך:

  • גוון העור – קחי בחשבון את גוון העור שלך בבחירת צבע הברט. אם גוון העור שלך חם, גווני אדמה כמו חומים, אדומים וצהובים עשויים להתאים לך ביותר. גווני עור בהירים יותר משתלבים היטב עם צבעים כמו כחולים, ירוקים וסגולים. גוונים ניטרליים מספקים גמישות להתנסות במגוון רחב של צבעים לפה ולשם.
  • צבע שיער – צבע השיער שלך משחק תפקיד בבחירת צבע הברט. צבעים מנוגדים יכולים ליצור מראה תוסס, בעוד שבחירה בגוון שקרוב לצבע השיער שלך יכולה להביא למראה עדין ומגובש יותר.
  • תיאום המלתחה – חשבי על הצבעים הפופולריים בארון הבגדים שלך. בחרי צבעי כובעים שמשלים את פריטי הלבוש הקיימים שלך, המאפשר תיאום קל ורבגוניות בהופעות שלך.
  • הזדמנות – שקלי את האירועים שבהם אתה מתכננת לחבוש את הכובע. צבעים ניטרליים כמו שחור, אפור או בז’ הם נצחיים ומתאימים לאירועים שונים. עם זאת, לאירועים מיוחדים או כאשר אתה רוצה לצאת בהצהרה אופנתית או אישיותית, התנסות עם צבעי ברט נועזים או הדפסים ורקמות יכולים להוסיף אופי ללוק הכללי.
  • העדפה אישית – סמכי על האינסטינקטים שלך ובחרי צבעים שמתקשרים עם הסגנון וההעדפות האישיות שלך. אם את מרגישה בטוחה ונינוחה בצבע מסוים, סביר להניח שזה ישפר את ההרגשה ואת המראה הכללי שלך.
ברכה דרדיק כובעי ברט של מאמא כובע
ברכה דרדיק

הבעלים של מאמא כובע עוסקת בעיצוב ותפירת ברטים ייחודיים, דגמי בוטיק בגזרות מדוייקות ואלגנטיות, עיצוב צעיר ושובב בצבעים משגעים לצד אלגנט ואופנתי.
ברט לשיעור אסוף מלא או חלקי לפי טעמך האישי. ניתן להזמין כובע ברט בהתאמה אישית לאירועים מיוחדים או סתם כשאת רוצה להיות ממש מיוחדת עם כובע בלעדי בשבילך.

Classic Logo Mama Cova (1)
מכירת ברטים מטורפת לחגים
המארחת: נעמה חדד
קב' רכישה

הר ברכה שכונת מצפה שלם בניין 1, בתאום מראש

הר ברכה שכונת מצפה שלם בניין 1

המארחת: אודיה שדה
נקודת מכירה

מכירה בקרית משה ירושלים בתאום מראש

קרית משה ירושלים

המארחת: שלומית אקשטיין
קב' רכישה

קבוצת רכישה במשעול חנקין 2/6 שדרות

משעול חנקין 2/6 שדרות

המארחת: חן חג’אג’
קב' רכישה
נקודת מכירה

קבוצת רכישה במושב שלווה אצל חן חג'אג' ונקודת מכירה

מושב שלווה

המארחת: רבקה ריבלין
קב' רכישה
נקודת מכירה

נפגשות בנווה טלמון למדידות של הלוק החדש

נווה טלמון הרואה 237

המארחת: פנימה
נקודת מכירה

נקודת מכירה קבועה

חן 27, ערד

הכי כייף עם חברות... מוזמנת לשתף

מבצע מיוחד וכולן נהנות!

ברכישת כובעים
בסכום של 800 ש"ח ומעלה
תקבלי הנחה מפנקת

10%

1
צריכה עזרה?
מאמא כובע
היי👋
במה אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן