שליח עד הבית בין 3 - 7 ימי עסקים ב55 ש"ח
החזרות עד 7 ימי עסקים מקבלת המוצר ע"פ התקנון
לנוחותך אפשרות למדידה בנקודות המכירה

חוקי עשי ואל תעשי בחבישת הברט

יש שיאמרו, שחבישת הברט היא אומנות לשמה, אבל למען האמת, זה ממש לא מסובך. חבישת כובע ברט יכולה להיות טבעית, פשוטה ונטולת מאמץ, אז גבירותיי, בואו נצלול אל תוך נבכי אומנות חבישת כובעי הברט, נבחן איך חובשים כובע ברט ולמי זה מתאים, וניתן לאופנה לפגוש סטייל ויופי שלא ניתן להתעלם ממנו.
כובע ברט חוקי עשי ואל תעשי

תוכן עניינים

הברט – לא רק הצהרה אופנתית

תחילה, בואו נדגיש את היתרונות שהכובע מציע, שכן מעבר לקסמו הבלתי ניתן להכחשה כהצהרה אופנתית, הברט מתפקד ככיסוי ראש ייחודי ורב-תכליתי, ומוסיף פרקטיות לרשימת המעלות שלו. בואו נחשוף את היתרונות שהופכים את הברט לא רק לכובע או כיסוי ראש, אלא לבחירה חכמה ומסוגננת לכתר שלכן, כי כולכן בנות של מלך.

  1. צניעות פוגשת אלגנטיות

אחד המאפיינים הבולטים של הברט ככיסוי ראש הוא היכולת שלו למזג בצורה חלקה צניעות עם אלגנטיות. לנשים המבקשות לדבוק בסטנדרטים של צניעות תרבותית או דתית, הברט מספק אלטרנטיבה אופנתית לכיסויי ראש מסורתיים. הצללית הצנועה שלו יושבת בחן על הראש, ומציעה מגע של תחכום מבלי להתפשר על ערכים תרבותיים או אישיים.

  1. צדדיות יומיומית

שלא כמו כיסויי ראש מסוימים ששמורים אך ורק לאירועים מיוחדים, הברט עובר ללא מאמץ מלבוש יומיומי להגדרות רשמיות יותר. בין אם אתן מלהטטות בין סידורים יומיומיים, משתתפות בפגישת עבודה או נכנסות להשקה זוהרת, הברט מסתגל לכל אווירה ומשתלב בכל אירוע בקלות.

  1. עיצוב ללא מאמץ
כובע ברט ירוק ונחושת כיסוי ראש מלא לנשים דתיות
כובע ברט ירוק ונחושת כיסוי ראש מלא לנשים דתיות

הברט, עם העיצוב הפשוט שלו, הופך את הסטיילינג למשימה פשוטה וכייפית. אין צורך בעטיפה מורכבת, אלתורים או סידורים משוכללים – רק הטיה עדינה, ואתן מוכנות לכבוש את היום. הפשטות הזו לא רק חוסכת זמן יקר אלא גם מאפשרת לכן בחירה בין סגנונות ומבחר אפשרויות ספונטניות. הברט מוכיח שאלגנטיות לא חייבת להיות קפדנית; זה יכול להיות פשוט כמו להניח כובע על הראש ולהרגיש נפלא.

במהותו, הברט עומד כסמל של רבגוניות ופרקטיות, ומציע פתרון כיסוי ראש לנשים שחורג מהאסתטיקה. הוא משלב בצורה חלקה מסורת עם מודרניות, מה שהופך אותו לבחירה מכילה ואופנתית עבור נשים המנווטות בין תחומי החיים המגוונים. אז אמצו את הברט לא רק ככובע או כיסוי ראש, אלא כתוספת שמוסיפה חן ומגע של אלגנטיות יומיומית לכל מקום שתלכו.

מעוניינת בכובע ברט בהתאמה אישית?

איך זה עובד? השאירי פרטים כאן

עשי ואל תעשי – כללי חבישת כובע ברט

עשי – תעלי את האלגנטיות האירופאית הפנימית שלך, תני לברט לשבת מעט מוטה לצד אחד, ואמצי את האווירה השיקית הנונשלנטית שהוא מביא לאאוטפיט שלך.

אל תעשי – הימנעי ממראה של “הרגע תקעתי את זה על הראש שלי”. ברט מוטה היטב משדר חוסר מאמץ, ולא אקראיות.

התאמת הברט לפנים עגולות

עשי – באשר לשאלה, האם הברט מתאים לפנים עגולות, התשובה היא כן, חד משמעית! הברט מוסיף קורטוב של קסם זוויתי לפנים עגולות, ויוצר איזון מחמיא. זה כמו סידור גיאומטרי שמתיישב באופן טבעי עם הפנים שלך.

אל תעשי – הימנעי מכובעי ברט מרושלים מדי; הם עלולים להקצין את העגלגלות של מבנה הפנים שלך. בחרי בכובעים מבד יציב וגמיש כדי לשמור על המראה האופנתי הזה ללא מאמץ.

התאמה לסוגים שונים של מבנה פנים

עשי – פנים סגלגלות, פנים מרובעות, פנים מחודדות – האם כובע ברט מתאים לכולן? כן, הכל עובד! הברט משתלב היטב עם מגוון מבני פנים, ואף מוסיף את העידון והחן למראה הכללי שלך.

אל תעשי – אם יש לך פנים ארוכות במיוחד, אולי כדאי לך להימנע מהברט המרושל. בחרי בסגנון מותאם יותר כדי לשמור על שיווי המשקל האופנתי הזה.

בחירת הצבע של כובעי ברט

עשי – לא צריך להיות גאון אופנה כדי לדעת איזה צבע כובע ברט מתאים לכל אישה. גוונים ניטרליים הם בני הלוויה של כל אישה בארון הבגדים, וזה תקף גם לכובעי הברט שלך. כובעי ברט שחורים, אפורים או בצבע בז’ הם הפריט שחייב שיהיה בכל ארון – תמיד קלאסה, תמיד  מחמיא ומשתלב עם מגוון צבעים נוספים. כדי להתאים את הכובע בצורה מושלמת, בחני את ההתאמה לגוון העור שלך (צבעים חמים לגוון עור כהה, צבעים קרים לגוון עור בהיר), ואל תשכחי לשים לב ליתר פריטי הלבוש כדי שההופעה הכוללת תהיה שיקית ומוקפדת.

אל תעשי – אמנם כובעים בגווני ניאון הם בחירה נועזת, אבל הן לא כוס התה האהוב על כולן. שמרי את ירוק הליים ליום נועז או אמיץ, העיקר שתרגישי בנוח, כי ככה את הכי יפה ובטוחה בעצמך. פרט לכך, הימנעי מחבישת כובע ברט שתואם את צבע שערך, זה יגרע מיופיו ומהרושם של ההופעה הכוללת.

התאמה גורפת – האם כובע הברט מתאים לכולן?

עשי – הברט הוא הזיקית של כיסויי הראש והכובעים. הוא מתאים לסגנונות שונים וכן למגוון תכונות אופי או מצבי רוח. בין אם את חובבת אמנות או מנכ”ל בהתהוות, הברט מגבה אותך בכל מצב. למעשה, לחבוש כובע ברט זה כמו להזמין מסיבת מחמאות לראשך. זה סימן הקריאה של האאוטפיט שלך, בדיוק כמו הדובדבן שבקצפת.

אל תעשי – אם את חובבת מושבעת של מטפחות, כובעי קסקט או כובעים רחבי שוליים, היכנסי לעולם הברט בהדרגה. לא היית רוצה משבר זהות אופנה שישבש את הלך הרוח ואת שגרת היום שלך.

שילובי צבעים והתאמה לכובע ברט

עשי – ערבבי והתאימי צבעים להרכב מעיין וייחודי. ברט אדום עם תלבושת נייבי? למה לא! נסי לשחק גם עם הטקסטורות ומגוון בדים – סריגים, צמר ואפילו עור.

אל תעשי – הימנעי מהתנגשויות צבע שהופכות את הראש שלך לכוכב של מופע פסיכדלי. הברט שלך צריך להשלים את האאוטפיט שלך, לא להתחרות על תשומת הלב.

ברכה דרדיק כובעי ברט של מאמא כובע
ברכה דרדיק

הבעלים של מאמא כובע עוסקת בעיצוב ותפירת ברטים ייחודיים, דגמי בוטיק בגזרות מדוייקות ואלגנטיות, עיצוב צעיר ושובב בצבעים משגעים לצד אלגנט ואופנתי.
ברט לשיעור אסוף מלא או חלקי לפי טעמך האישי. ניתן להזמין כובע ברט בהתאמה אישית לאירועים מיוחדים או סתם כשאת רוצה להיות ממש מיוחדת עם כובע בלעדי בשבילך.

Classic Logo Mama Cova (1)
מכירת ברטים מטורפת לחגים
המארחת: נעמה חדד
קב' רכישה

הר ברכה שכונת מצפה שלם בניין 1, בתאום מראש

הר ברכה שכונת מצפה שלם בניין 1

המארחת: אודיה שדה
נקודת מכירה

מכירה בקרית משה ירושלים בתאום מראש

קרית משה ירושלים

המארחת: שלומית אקשטיין
קב' רכישה

קבוצת רכישה במשעול חנקין 2/6 שדרות

משעול חנקין 2/6 שדרות

המארחת: חן חג’אג’
קב' רכישה
נקודת מכירה

קבוצת רכישה במושב שלווה אצל חן חג'אג' ונקודת מכירה

מושב שלווה

המארחת: רבקה ריבלין
קב' רכישה
נקודת מכירה

נפגשות בנווה טלמון למדידות של הלוק החדש

נווה טלמון הרואה 237

המארחת: פנימה
נקודת מכירה

נקודת מכירה קבועה

חן 27, ערד

הכי כייף עם חברות... מוזמנת לשתף

מבצע מיוחד וכולן נהנות!

ברכישת כובעים
בסכום של 800 ש"ח ומעלה
תקבלי הנחה מפנקת

10%

1
צריכה עזרה?
מאמא כובע
היי👋
במה אוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן